مشاور استاندار خراسان رضوی گفت: منزلت خانواده شهدای مدافع حرم مصداق صابران فی سبیل الله است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد عباسپور با حضور در منزل شهدای مدافع حرم محمد بخشی، محمدرضا حسینی و ظاهر قاسمی با خانواده‌های معزز گفت: با توجه به آیات شریفه قرآن کریم جایگاه شهدا نزد خداوند متعال بسیار باعظمت است.

وی افزود: بشارت صلوات و رحمت الهی برای خانواده های شهدای در قرآن تضمین شده و آنها را هدایت شده گان صراط مسیتقیم الهی معرفی فرموده است.

محمد عجمی مدیرکل اموراتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی نیز ضمن تجلیل از مقام شهدا و خانواده های آنان، درخصوص چگونگی برخورداری از امتیازات قانونی و نحوه ی رسیدگی به مشکلات، خانواده های انان را راهنمایی و دستوراتی صادرکرد.

وی افزود: هیچ تفاوتی در برخورداری خانوه محترم شهدای ایرانی با شهدای افغانستانی مدافع حرم وجود ندارد و آن عزیزان نیز مانند ایرانیان از مزایای قانونی مربوطه برخوردار می شوند.

لازم به ذکر است؛ شهید مدافع حرم محمد بخشی در سن ۵۰ سالگی و شهیدان محمدرضا حسینی و ظاهر قاسمی نیز چندی پیش در جبهه مقاومت سوریه و دردفاع از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) پس از نبردی شجاعانه با نیروهای تکفیری داعش، به مقام رفیع شهادت نائل آمدند

انتهای پیام//آ.ج

برچسب ها: منزلت ، شهدا ، صابران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.