به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، عباس صادقزاده گفت : افزایش توانایی افراد در کارگاه از طریق انتقال دانش، آگاهی و تجربه از اهداف برگزاری این دوره می باشد.
وی افزود: در این دورهها میتوان روش هایی را در راستای خدمت تخصصی در ارائه پاسخگویی مناسب و منطقی به جمعیت مخاطب آموخت.
صادقزاده با اشاره به اینکه افراد در مشاوره حضوری یا تلفنی نگرانند از اینکه دچار آسیب اجتماعی نشوند و به دنبال راهکاری برای حل مسئله اجتماعی خود هستند،گفت : مشاوران میتوانند با دانش و علم روز خدمات تخصصی لازم را در راستای نجات و سلامت جامعه که یکی از اهداف سازمانی است، ارائه دهند.
گفتی است مرکز مشاورهای تلفنی 1480 با داشتن هفت کابین و 21 خط در شش ماهه نخست امسال به 2 هزار و 436 نفر در حوزه مشاوره و روانشناختی خدمت کرده است.
انتهای پیام /ی