کرمان؛

کارگاه تربیت مربی پیش از ازدواج

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری کل استان کرمان از برگزاری کارگاه تربیت مربی، جهت آموزش های پیش از ازدواج در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد باقر اسلامی گفت: این کارگاه با حضور 30 نفر از کارشناسان و مشاوران آموزش و پرورش، دانشگاه شهید باهنر، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، جهاد دانشگاهی و با حضور دکتر رحمتی عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر برگزار گردید.

اسلامی بر تقویت مراکز مشاوره تاکید و عنوان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی تقویت و افزایش دانش و مهارت مشاوران دستگاه های مرتبط با مشاوره های پیش از ازدواج است.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت ایجاد شده و هماهنگی های بین سازمانی، نهاد هایی همچون آموزش و پرورش، دانشگاه شهید باهنر، دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی پیش از ازدواج ویژه دانش آموزان، دانشجویان و افراد در شرف ازدواج در سال های اخیر نموده اند .

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: به منظور افزایش تعداد و همچنین کیفیت دوره های آموزشی و تحت پوشش قرار دادن تعداد افراد بیشتر، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان اقدام به برگزاری این کارگاه نموده است.

اسلامی با بیان اینکه این کارگاه با تاکید بر رویداد های در دوران قبل از ازدواج( آشنایی، نامزدی و عقد) تاثیرگذار است،عنوان کرد: بررسی مشکلات و عوامل تاثیر گذار بر انتخاب درست یا نادرست و ضرورت های این دوران در این کارگاه تبیین گردید.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کارگاه ، مربی ، ازدواج ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.