معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت : مدیران فنی شرکتهای مسافربری موظف به کنترل بیشتر اتوبوسهای اعزامی به مرزمهران هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان با بیان این مطلب درخصوص حادثه پیش آمده برای اتوبوس حامل  زایران اربعین زنجان گفت : اتوبوس قبل ازاعزام توسط مدیرفنی شرکت مسافربری  مربوطه مورد بازدید قرارگرفته و پس از تایید  به مرزمهران اعزام شده است. راننده درحوالی شهرستان صحنه دراستان کرمانشاه متوجه بوی غیرمتعارف ازموتوراتوبوس شده و بلافاصله آن را متوقف می کند.
 محمدرضا اقاخانی با اشاره به اینکه اقدام به موقع راننده و تلاش وی برای خارج کردن سریع زائرین از اتوبوس قابل تقدیراست گفت : خوشبختانه راننده با تجربه بلافاصله اتوبوس را متوقف کرده و زایران را ازآن خارج نموده است که این امر باعث شد تا هیچگونه آسیبی به زایران اربعین نرسد.
وی تاکید کرد : با بررسی های انجام گرفته اتصال سیستم برقی اتوبوس علت این حادثه بوده است و  مدیران فنی شرکتهای مسافربری موظف به کنترل بیشتر اتوبوسهای اعزامی به مرزمهران هستندواین اداره کل نیز دراین راستا کنترل ونظارت شدیدتری  رابرروی شرکتهای مسافربری ومدیران فنی آنها دراین ایام خواهدداشت .

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.