پدر افسرده قبل از اقدام به خودکشی، دختر هفت ساله‌اش را به قتل رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یک پدر کانادایی قبل از خودکشی  و به قتل رساندن دختر 7 ساله‌اش، عکسی از او در فیس بوک به اشتراک گذاشت.

آخرین پست پدر کانادایی از دخترش که به قتل رساند +تصاویر

روز چهارشنبه آدام جی ایستمن، یک پدر کانادایی تصویر پروفابل فیس بوک خود را به عکس دخترش تغییر داد و زیر آن نوشت: ولم کنید؛ به اندازه کافی کشیده‌ام.

درست روز بعد از این پست در صفحه شخصی این پدر، مادر بچه که به دنبال دخترش رفته بود،او را نیافت و به پلیس خبر داد که گم شده است اما مسئولان مدرسه به وی گفتند که پدرش به دنبال او آمده و دختر را از مدرسه برده است که در نیروهای پلیس شهر امبرت گروه تجسسی برای پیدا کردن این دختر و پدر راه‌اندازی شد.

آخرین پست پدر کانادایی از دخترش که به قتل رساند +تصاویر

به گزارش دیلی میل، نیروهای پلیس منطقه‌ای روستایی به نام اسمیتون 12 ساعت بعد از تشکیل گروه تجسس، در ساعت 5:30 جنازه هر دو نفر را در کنار هم پیدا کردند.

گفتنی است؛ جنازه این دو نفر در خانه ای پیدا شده بود که برای فروش گذاشته شده بود و هیچ ربطی به این خانواده نداشته است و نیروهای پلیس پس از بررسی‌ها اعلام کردند که این پدر که از بیماری افسردگی رنج می برده ابتدا دختر7 ساله خود را به قتل رسانده و بعد خودکشی کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار