شهردار اردبیل گفت: هیچ کاری در امر توسعه مجموعه شورابیل نباید در طول فصل زمستان تعطیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان در جلسه کمیته سیاست گذاری مجموعه شورابیل به بررسی آخرین وضعیت طرح های اجرا شده و در حال اجرا در این مجموعه گردشگری پرداخت و افزود: هیچ کاری در امر توسعه مجموعه شورابیل نباید در طول فصل زمستان تعطیل شود و تلاش خواهیم کرد تا اقدامات قابل اجرا در این مجموعه در فصل زمستان متوقف نماند.

وی گفت: بخش قابل توجهی از برنامه هایی که در سال گذشته در این مجموعه برنامه ریزی و شروع شده بود، به مرحله اجرا و بهره برداری رسیده که خوشبختانه رضایت شهروندان عزیز را از این بابت فراهم نموده است.

شهردار اردبیل با اذعان به اینکه پیگیری های صورت گرفته برای توسعه مجموعه شورابیل به نتیجه مطلوب رسیده است و اقدامات خوبی هم در زمینه طراحی و چه در زمینه اجرا انجام گرفته است، افزود: تاکید ما تداوم تصمیماتی است که در ارتباط با توسعه شورابیل گرفته شده است.

لطف اللهیان در ادامه سخنان خود از مدیریت مجموعه شورابیل و سازمان فضای سبز شهرداری خواست تا کاشت انبوه درخت در مجموعه شورابیل را در اولویت برنامه های خود قرار دهند تا مساحت فضای سبز و لکه سبز این مجموعه افزایش یابد.

وی با بیان اینکه مصمم هستیم تا کار طراحی پارک ها به خصوص در طول خط ساحلی شورابیل با جدیدترین متدها و با بهترین سلیقه انجام گیرد، افزود: کارهای مربوط به نورپردازی و رنگ آمیزی و همچنین کارهای عمرانی ورودی های جدید شورابیل در طول فصل زمستان تعطیل نخواهد شد و برای سال جدید تلاش داریم تا ورودی جدید دیگری در مجموعه شورابیل به بهره برداری برسانیم .

شهردار اردبیل به ضرورت استفاده بیشتر از رنگ های گرم و با نشاط در رنگ آمیزی محوطه شورابیل تاکید کرد و گفت: برای افزایش کیفیت نورهای تزئینی و روشنایی شورابیل برنامه ریزی ویژه ای باید صورت بگیرد .

لطف اللهیان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همه امورات مربوط به چمن مصنوعی مسیر سلامت شورابیل طبق روال بوده و از مدیریت مجموعه شورابیل انتظار می رود تا طبق مصوبه شورای محترم اسلامی شهر، ادامه این طرح را اجرا و به طور کامل به بهره برداری برساند .

وی همچنین در پایان سخنان خود در این جلسه از تصمیم مجموعه شهرداری برای اجرایی نمودن برنامه های اجتماعی و فرهنگی متنوع در راستای افزایش نشاط اجتماعی در طول فصول پاییز و زمستان در شهر خبر داد .

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، طرح ، توسعه ، شورابیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۱ آبان ۱۳۹۵
طرح هایی که بنده رایگان برای زیباسازی شهر اردبیل داده بودم کجا گیر کرده؟!!! حداقل بگین قابل اجرا نبوده که بدونم بهش فکر کردین.