مدیرکل شیلات و آبزیان استان اردبیل گفت: با همکاری شهرداری اردبیل و برای اولین بار با کمک سرمایه‌گذار بخش خصوصی قرار است بازار آبزیان در اردبیل راه‌اندازی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ میر آرمان واعظی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در استانداری اردبیل اظهار کرد: ما با همکاری شهرداری اردبیل و با تعیین زمین مناسب در شهرک کوثر یا کارشناسان به زودی شاهد راه‌اندازی اولین بازار آبزیان در مرکز استان خواهیم بود تا مردم بتوانند به راحتی و با رعایت مؤلفه‌های بهداشتی ماهی مورد نظر خود را خریداری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ما در این شهر شاهد عرضه آبزیان از جنوب و شمال کشور هستیم که در تنوع خاص مردم نسبت به انتخاب ماهی مورد نظر به صورت طبیعی و پرورشی اقدام می‌کنند، گفت:‌ این حرکت در راستای توسعه فرهنگ مصرف آبزیان است که با تاکید استاندار اردبیل امیدواریم به همت بخش خصوصی اولین رستوران آبزیان نیز در اردبیل راه‌اندازی شود.

مدیرکل شیلات و آبزیان استان اردبیل در مورد میزان تولید آبزیان در استان افزود: سال گذشته تولید ما 8 هزار تن بوده و در سال 93 نیز این رقم حدود 7 هزار تن بود که امسال پیش‌بینی می‌کنیم تولید ماهی و آبزیان استان به بیش از 9 هزار تن برسد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.