فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: اعتبارات عمرانی امسال شهرستان بیله‌سوار در مقایسه با سال گذشته ۱۱۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: اعتبارات عمرانی امسال شهرستان بیله‌سوار در مقایسه با سال گذشته 112 درصد افزایش یافته به طوری که امسال 15 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار برای اجرای 200 پروژه عمرانی در شهرستان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اجرای پروژه پایاب سد خداآفرین در منطقه بیان کرد: این پروژه که بزرگترین پروژه آب و خاک شمالغرب کشور بوده در سال اقتصاد مقاومتی و در راستای منویات مقام معظم رهبری در شهرستان در حال اجراست که بهره‌برداری از آن تحول عظیمی در بخش کشاورزی شهرستان ایجاد می‌کند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان این که پروژه پایاب سد خداآفرین بزرگترین پروژه در حوزه آب و خاک استان نیز به شمار می‌رود، گفت: 42 هزار هکتار از پروژه 62 هزار هکتاری سد خداآفرین در محدوده شهرستان بیله‌سوار است که با اتمام آن برای 30 هزار نفر در استان اشتغال ایجاد می‌شود.

حلیم افزود: ناحیه دوم عمرانی سال گذشته مراحل اجرای آن شروع شده و ناحیه سوم عمرانی نیز در زمینی به مساحت 21 هزار هکتار در حال تجهیز کارگاه بوده و به دنبال آن ناحیه چهارم عمرانی نیز که مناقصه آن برگزار شده و یک شرکت بومی برنده این مناقصه بوده است، در زمینی به مساحت 6 هزار هکتار اجرایی می‌شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان این که این شهرستان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی و تجارت در کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: با اتمام پروژه پایاب سد خداآفرین تحول عظیمی در بخش کشاورزی و اقتصاد شهرستان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.