فرماندار مشگین شهر گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی راه‌های روستایی این شهرستان طی سه سال گذشته هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم امامی در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های راه‌سازی مشگین شهر اظهار کرد: طی سال‌های گذشته وضعیت راه‌های روستایی این شهرستان با تحول قابل توجه همراه است.

وی افزود: در سه سال گذشته آسفالت‌ریزی و بهسازی راه‌های روستایی به حدی با رشد همراه بوده که می‌توان گفت در طول سال‌های قبل از خود نیز بی‌نظیر است.

فرماندار مشگین شهر از جمله مهم‌ترین ضرورت‌های راه‌سازی این شهرستان را تکمیل چند محور گردشگری از حمله جاده گردشگری قینرچه، قوتورسویی و شابیل عنوان و خواستار رسیدگی به وضعیت محورهای مواصلاتی در این منطقه شد.

وی افزود: علاوه بر این تکمیل مشگین شهر – مهربان، مشگین شهر- سراب، رضی – امیرکندی و اتوبان مشگین – اهر نیز مورد تأکید است.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین اولویت راه‌سازی شهرستان تکمیل چهاربانده مشگین شهر- اهر- اردبیل است، ادامه داد: تمامی پروژه‌های راه‌سازی ذکر شده فعال است اما انتظار می‌رود برای بهره‌برداری عملیات عمرانی در کمترین زمان به اتمام برسد.

فرماندار مشگین شهر به تکمیل پنج کیلومتر از جاده اردبیل – مشگین شهر نیز اشاره کرد و گفت: این محور به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.