مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از اعزام بیش از 3 هزار زائر اربعین حسینی از استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی رحتمی گفت: تاکنون 3 ‌هزار و 338 نفر با 77 دستگاه اتوبوس از طریق مرز مهران برای زیارت اربعین حسینی عازم شدند.

وی با بیان اینکه از این میزان 432 نفر اتباع آذری و حوزه قفقاز با 14 دستگاه اتوبوس عازم کربلای معلی شدند، اظهار کرد: سال گذشته کلیه زائرین اربعین حسینی استان اردبیل و اتباع آذری با 392 دستگاه اتوبوس عازم کربلا شده بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: برای اعزام زائرین اربعین حسینی 14 کمیته تشکیل شده که کمیته حمل و نقل و سوخت بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است و برهمین اساس 428 دستگاه اتوبوس با 3 هزار و 100 که دارای کارت هوشمند و سلامت هستند در استان فعالیت می‌کنند.

رحمتی تامین امنیت و ناوگان مسافری، ایمنی سفر، ترویج مدیریت جهادی، اصل هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی را از جمله اهداف مهم این کمیته دانست.

وی تصریح کرد: آخرین اعزام زائرین از استان 27 آبان ماه است و تاریخ برگشت نیز یک الی 5 آذر پیش‌بینی شده که امیدواریم با ایجاد فضا و امکانات برای هماهنگی و مدیریت بازگشت زائرین اربعین حسینی اردبیل نمایندگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل به مدت یک هفته در مرز مهران ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.