اردبیل؛

افزایش 20 درصدی فضای سبز در اردبیل

مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: امسال در کل مناطق چهارگانه شهرداری افزایش ۲۰ هکتاری فضای سبز را شاهد بودیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهروز محبی در جلسه بررسی اقدامات سازمان فضای سبز در فصل سرد سال در اردبیل اظهار داشت: هرس اصولی درختان بعد ازبرگ ریزان کامل انجام می‌شود، چرا که در این مدت به علت متوقف یا کند شدن شیره نباتی، گیاه کمتر آسیب می‌بیند و این زمان در شهر اردبیل از آذرماه تا اسفندماه است.

وی با اشاره به خسارات وارده به درختان براثر بارش زود هنگام بیش از 35 سانتیمتر برف در زمان کمتر از 48 ساعت افزود: از آنجا که بارش برف قبل از زمان موعد هرس درختان بود بنابراین امکان هرس وجود نداشت و شهرداری اردبیل در راستای کاهش خسارات وارده بر درختان با تمام نیرو و کمک مردم و سازمانهای مردم نهاد اقدام به تکاندن شاخه‌های درختان کردند.

مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری اردبیل با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز و پوشش گیاهی از جمله اولویتهای شهرداری است، تصریح کرد: امسال سرانه فضای سبز اردبیل به ازای هر شهروند نیم متر افزایش داشته است و در کل مناطق 4گانه شهرداری افزایش 20 هکتار فضای سبز داشته و تلاش می‌کنیم تا سرانه فضای سبز شهر را به حد استاندارد برسانیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، فضای ، سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.