رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری اعضای باند سرقت منزل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: به دنبال چند فقره سرقت سریالی منزل در محدوده شمال غرب شهرستان شیراز، شناسائی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فارس قرار گرفت.
وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی اعضای این باند سارق منزل، كه همگی اهل و ساكن یكی از استان های واقع در غرب كشور بودند، شناسایی و عملیات دستگیری آنها كلید خورد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار كرد: با تلاش و پیگیری ماموران ابتدا یكی از اعضای این باند به نام "ی- م"  كه به قصد سرقت از شهرستان خرم آباد به سمت شهرستان های یاسوج و شیراز در حال حرکت بود در حدفاصل شهرستان یاسوج به استان فارس شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ حیدری افزود: در ادامه سه نفر دیگر از اعضای این باند سرقت منزل نیز به نام های "ی – ک"، "ف – ط" و "س – الف" دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو پارس متعلق به آنان نیز توقیف شد.
وی گفت: در تحقیقات انجام شده از اعضای این باند سارق، ۲۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شیراز كشف، صحنه های سرقت بازسازی و تا کنون ۱۲ نفر از مالباختگان شناسائی شده اند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس خاطر نشان كرد: تحقیقات پلیس برای كشف سرقت های احتمالی دیگر و دستگیری دیگر همدست سارقان كه متواری می باشد ادامه دارد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار