رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری یك سارق منزل در شیراز و كشف 37 فقره سرقت از وی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی فارس گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در جنوب شرقی شهرستان شیراز، مشخص شد سارق یا سارقان افراد حرفه ای هستند و با تخریب قفل در، اقدام به سرقت لوازم برقی، صوتی و تصویری از درون منزل می كنند.
وی ادامه داد: شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی یكی از سارقان به نام "ر – الف" و محل سکونت وی شناسایی و ماموران برای دستگیری او وارد عمل شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار كرد: با تلاش ماموارن، متهم دستگیر و پس از بررسی سوابق کیفری وی،‌ مشخص شد متهم قبلا نیز در این خصوص دستگیر و روانه زندان شده است.
سرهنگ حیدری افزود: در تحقیقات انجام شده از متهم دستگیر شده، وی به ۳۷ فقره سرقت منزل اقرار و عنوان كرد؛ در تعدادی از سرقت ها شخصی به نام"ح – ب" با وی مشارکت داشته و مقادیری از اموال مسروقه را به ۳ نفر مالخر به فروش رسانیده است.
وی بیان كرد: با تلاش ماموران، سه نفر مالخر دستگیر و در بازرسی از منازل آنان مقادیری اموال مسروقه شامل تلویزیون، جارو برقی، چند تخته قالیچه، لپ تاپ و دوربین کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: در این خصوص صحنه های سرقت بازسازی و ۳۱ نفر از شکات شناسائی و تحقیقات پلیس برای شناسائی سایر شکات و دستگیری همدست سارق ادامه دارد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار