فرماندار ویزه لارستان خواستارتسریع در آبرسانی از سد سلمان فارسی به بخش های لارستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلیل حسنی فرماندار ویزه لارستان امروز جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار فارس همراه بود، گفت: لارستان وسیع‌ترین شهرستان استان فارس دارای 6 بخش، 8 شهر، 256 روستا و جمعیتی بالغ بر 226 هزار نفر و مساحتی بیش از 14 هزار و 200 کیلومتر است که با وجود ظرفیت‌های مهم در این شهرستان همچنان محرومیت وجود دارد.
حسنی  در این جلسه خواستار خواستارتسریع در آبرسانی از سد سلمان فارسی و هایقر به بخش‌های جویم، بنارویه، اوز، بیرم و صحرای باغ شد، و افزود: احداث مخزن 15 هزار متر مکعبی شهر لار و همچنین پیگیری طرح آبرسانی از خلیج فارس به لارستان برای رفع بحران آبی در این منطقه و جنوب فارس است.
وی با ابراز امیدواری برای تحقق مصوبات مربوط به شهرستان لارستان به مرحله عملیاتی، خاطرنشان کرد: از استاندار فارس تقاضا کرد اعتبار مناسب برای محورهای ملی جهرم – لارستان – بندرعباس، لار – بستک و لار – لامرد اختصاص یابد.
وی بیان کرد: گازرسانی به شهرهای بیرم، جویم، بناوریه، صحرای باغ و روستاهای تابعه آنها و همچنین شهرک‌های صنعتی، کارخانه سیمان از دیگر مطالبات مردم این شهرستان است.
انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار