شرایط لازم برای حضور اتباع خارجی مقیم استان در پیاده روی اربعین اعلام شد.

اعلام شرایط لازم برای حضور اتباع بیگانهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی استان به اتباع بیگانه مقیم استان توصیه کرد مدارک لازم برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی را از طریق دفاتر کفالت ، اقامت و اشتغال اتباع خارجی تکمیل کنند.

 حمید شمس الدینی افزود: در صورت تکمیل نکردن مدارک ، از ورود آنها به کشور عراق و حضور در پیاده روی اربعین جلوگیری و مجوز اقامت آنها نیز لغو میشود.

وی خاطرنشان کرد: اتباع خارجی دارندگان کارت آمایش ، کارت هویت ،گذرنامه های خانواری و مجردی وهمچنین دارندگان اقامت دائم و دفترچه پناهندگی مشمول این طرح شده و بایستی با مراجعه به دفاتر وکالت ،اقامت و اشتغال نسبت به تکمیل مدارک و نام نویسی اقدام کنند.

شمس الدینی تصریح کرد:برای رفاه حال اتباع ، دفاتری در شهرستانهای کرمان، زرند و رفسنجان آماده انجام امور مربوطه هستند.

مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی مرز شلمچه را تنها مرز خروجی اتباع استان کرمان اعلام کرد و تصریح کرد:سالن ها و گیتهای مخصوص برای اتباع در شلمچه در نظر گرفته شده است.

گفتنیست هزینه هر یک از اتباع برای صدور دفترچه سفر 35 هزار تومان ، خدمات بیمه ای 24هزارو800 تومان و برای صدور روادید 40 دلار تعیین شده است.

پیش بینی می شود امسال 200 هزار نفر اتباع خارجی از طریق کشورمان به کربلای معلی اعزام شوند که بخش عمده ای از این اعزام از طریق استان کرمان انجام می شود.

پارسال 60 هزار نفر از اتباع خارجی از طریق کشورمان وارد عراق شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.