همدان؛

750 هیئت استان تشکل‌های تذکر لسانی دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: از دو هزار و 200 هیئت مذهبی استان 750 هیئت دارای تشکل‌های تذکر لسانی هستند.

750 هیئت استان تشکل‌های تذکر لسانی دارند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام علی دشتکی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: معاونت امر به معروف و نهی از منکر در مرحله نخست با رویکرد و سیاست کلی ستاد و رهنمودهای مسؤولان استان در بحث مردمی بودن و استفاده از گروه‌های مرجع فعالیت می‌کند.

وی درخصوص ساماندهی شبکه تبلیغی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: در دهه نخست ماه محرم امسال 10 هزار نیرو اعم از مبلغ و مبلغه در سطح استان سازماندهی شدند و از 2 هزار و 200 هیئت مذهبی 750 هیئت دارای تشکل‌های تذکر لسانی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه از مجموع یک‌هزار و 800 مسجد، در 500 مسجد گروه تذکر لسانی تشکیل شده، اضافه کرد: به طور میانگین در طول سال 5 هزار مبلغ به سراسر استان اعزام می‌شوند که 2 هزار و 200 نقطه از استان را زیر پوشش تبلیغی قرار می‌دهند.

دشتکی با بیان اینکه در دهه نخست محرم یکی از اولویت‌های مهم موضوع امر به معروف و نهی از منکر بوده که نسبت به این موضوع اهتمام خاصی شده است، خاطرنشان کرد: موضوع آموزش 500 نفر از طلایه‌داران، کار ویژه‌ای بوده که امسال در ستاد در راستای ساماندهی این گروه‌ها انجام شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو دوره آموزشی برای اصناف داشته‌ایم که تشکیل انجمن بازار از کارهای ویژه در این خصوص بوده که نتیجه کار این ستاد با محوریت انسجام و اتحاد به ویژه در حوزه فرهنگی موجب استفاده و ایجاد این ظرفیت شده است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.