همدان؛

ثبت بیش از 38 هزار ازدواج در همدان

مدیر ثبت احوال همدان از ثبت 38 هزارو845 مورد واقعه ازدواج در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

ثبت بیش از 38 هزار ازدواج در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین محمدی با اشاره به اینکه این میزان ازدواج نسبت به مشابه پارسال 7/10 درصد افزایش داشته است گفت:درنیمه نخست امسال  992واقعه طلاق در همدان به ثبت رسیده است که نسبت به پارسال با افزایش همراه بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت نیز 7 هزارو409 واقعه ولادت داشته ایم اظهار داشت:نسبت به مشابه پارسال 6/4 درصد افزایش ولادت به ثبت رسیده است.

محمدی بیان کرد: از این تعداد سه هزارو771 ازواقعه ولادت مربوط به پسران وسه هزارو638 مورد مربوط به دختران بوده است همچنین در اینباره 9/99 درصد در مهلت قانونی ولادت را به ثبت رساندند.

محمدی بیشترین نام های پسر در این مدت را به ترتیب امیر علی ،علی ومحمد مهدی اعلام کرد و ادامه دادک بیشترین اسامی دختران هم به ترتیب فاطمه،زهراو رها بوده است.

مدیر ثبت احوال شهرستان همدان با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال دوهزارو279 واقعه وفات نیز به ثبت رسیده است خاطر نشان کرد: نسبت به مشابه پارسال 7/6درصد افزایش وفات داشته ایم.

وی اذعان داشت: از این تعداد واقعه وفات یک هزارو303 مورد مربوط به آقایان و976 مورد مربوط به خانم ها بوده است که در این زمینه 99/8درصد در مهلات قانونی به ثبت رسیده اند.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.