همدان؛

دولت در اجرایی کردن طرح کرامت مصمم است

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: رویکرد طرح کرامت رویکردی فرهنگی و اجتماعی است.

دولت در اجرایی کردن طرح کرامت مصمم است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مؤیدی‌ در نشست اجرای طرح کرامت در فرمانداری ملایر یکی از دغدغه‌های امروز نظام و دولت را مبارزه همه جانبه و جدی با مواد مخدر دانست و اظهار داشت: در این راستا تاکنون اقدامات زیادی انجام شده است.

وی افزود: ایران در زمینه مبارزه با موادمخدر در سطح دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و تاکنون نیز اقدامات ارزنده‌ای را در این راستا انجام داده است.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به تجربه خوب سپاه و بسیج شهرستان ملایر در چهار سال گذشته در راستای مبارزه با مواد مخدر گفت: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به ویژه مواد مخدر به عنوان یک اولویت و حساسیت برای رهبر معظم انقلاب و قوای سه‌گانه تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه هر جا و هر زمان کشور و نظام نیاز به کمک داشته همواره بسیج وارد میدان عمل شده افزود: امروز نیز بسیج برای مبارزه با مواد مخدر آمادگی لازم را دارد.

مؤیدی با بیان اینکه اجرای طرح کرامت به عنوان یک طرح پیشنهادی در راستای مبارزه با مواد مخدر است، یادآور شد: در این زمینه دولت از این طرح استقبال کرده و مصمم است تا با همه قوت این طرح را اجرایی کند.

وی با اشاره به اجرای طرح کرامت در شهرستان‌های پایلوت طرح گفت: طرح کرامت یک رویکرد کاملا فرهنگی و اجتماعی است.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه هدف و تلاش مدیران استان اجرای مطلوب این طرح در شهرستان است، تصریح کرد: در این زمینه در سطوح مختلف باید برنامه‌ای مناسب تدوین شود تا بتوان شاهد خروجی مثبت در شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه همه امکانات برای اجرای این طرح در اختیار شهرستان ملایر قرار می‌گیرد، گفت: در این زمینه مراکز ترک اعتیاد را به تعداد لازم در شهرستان ایجاد و این مراکز را نیز حمایت می‌کنیم.

مویدی گفت: نیاز است برای اجرای مطلوب این طرح از همه امکانات استانی و شهرستانی استفاده شود.

وی از فعال شدن دبیرخانه خاص طرح کرامت ملایر و فلاورجان در ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر در تهران خبر داد و گفت: این دبیرخانه آمادگی دارد تا از نظرات و پیشنهادات نیروهای کارآمد و کارشناسان در این زمینه بهره گیرد.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر تجربیات گذشته و پیشینه فرهنگی و ظرفیت‌های ملایر را یکی از مهم‌ترین رویکردهای انتخاب این شهرستان برای اجرای طرح دانست.

وی خاطرنشان کرد: اجرای موفق این طرح در دو شهرستان ملایر و فلاورجان می‌تواند نقش مهمی در اجرای طرح کرامت در سایر نقاط کشور داشته باشد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار