مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از رصد کاریابی‌های استان زنجان در به کار گماری کارجویان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛یوسفی مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اعلام این خبر گفت : در جلساتی با مدیران کاریابی های استان و نیز کارشناسان اشتغال ادارات تابعه داشته ایم ،‌عملکرد این دفاتر به طور کامل رصد و برای تحقق برنامه عملیاتی برنامه ریزی لازم صورت می گیرد.
وی ادامه داد:این موارد در جلسات استانی ماده 9 آیین نامه تخصصی مربوطه طرح و به طور مقتضی تصمیمات اخذ می شود .
 مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به تشکیل کمیته استانی تصریح کرد :‌در ‌موضوع رصد و تحقق برنامه ها در دستور کار قرار داشت و مشخصاً طبق آیین نامه تخصصی ، کاریابیهایی که فعالیت مناسبی در بکارگماری کارجویان نداشته اند در کمیته می شوند .
یوسفی با اشاره به رعایت قانون و مقررات و به ویژه ماده 12 که حیطه فعالیت کاریابی‌ها را به شهرستان محل استقرار کاریابی مشخص کرده است، گفت:‌ خوشبختانه با اقداماتی که از سال گذشته معمول شد، شاهد قانون‌مداری و رعایت موارد مربوطه هستیم و قوانین و دستورالعمل‎های مربوطه در جلسات آموزشی برای مدیران کاریابی‌های استان تشریح شده است.
گفتنی است، در این جلسه ، علاوه بر مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی استانداری و نیز مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ،‌رئیس انحمن صنفی موسسات مشاوره شغلی و کاریابیهای غیر دولتی و نیز نماینده سازمان صنعت معدن و تجارت استان حضور داشتند . 


انتهای پیام/ن

برچسب ها: دفاتر ، کاریابی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.