مدیرکل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت : چهارمین کاریابی بین المللی استان در شهرستان زنجان افتتاح شد .

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در مراسم افتتاح چهارمین کاریابی بین المللی گفت : موسسات مشاوره شغلی و کاریابیهای غیر دولتی خارجی  یکی از ابزارهای معرفی نیروی انسانی استان به خارج از مرزهای کشور می باشند که شناسایی فرصتهای شغلی می بایست از اولویت کاری این موسسات باشد .
احمد غریوی افزود : با توجه به اجرای برجام و فرصتهای به وجود آمده جهت اعزام نیرو به سایر کشورها موسسات کاریابیهای بین المللی هیچ یک از فرصتهای شغلی بدست آمده را نباید از دست بدهند و ساز و کار تسهیل شده جهت اخذ مجوزهای قانونی مربوطه ، مسئولیت اینگونه کاریابی ها بین المللی را بیش از پیش مینماید .  
در ادامه مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه عملکرد کاریابیهای بین المللی استان تا کنون رضایت بخش نبوده است گفت :کاریابیهای استان چه داخلی و چه خارجی ، عملکرد مورد انتظار را ارائه نداده اند و قطعاً موسسات کاریابی که عملکرد مطلوب نداشته اند را رصدمی کنیم تا  طبق قوانین و مقررات مربوطه برخورد لازم به عمل آید.  
محمدرضا یوسفی با بیان اینکه در این برهه از زمان یکی از دغدغه های مسئولین ومردم اشتغال می باشد افزود : مراکز موسسات مشاوره شغلی وکاریابیها بخصوص کاریابیهای بین المللی می بایست با حداکثر توان خود را در جهت بکارگماری کارجویان بکار گیرند .

انتهای پیام/ن
برچسب ها: افتتاح ، کاریابی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.