زنجان؛

دستگيری 3سارق در اقدام ضربتی پليس خدابنده

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده از كشف 4 سرقت و دستگيری 3 سارق در اقدام ضربتی پليس خبر داد .

دستگيری 3سارق در اقدام ضربتی پليس خدابندهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ حسين مصطفائی گفت: يگان های انتظامی اين فرماندهی در طول هفته جاری و با اجرای ايست بازرسی های موثر و گشت زنی هدفمند در بخش های تابعه و يگانهای انتظامی موفق به كشف 4 سرقت و دستگيری 3 سارق شدند .
وی افزود: واحد گشت خودرويی بخش انتظامی سجاسرود اين فرماندهي حين گشت زنی در شهر سجاس به يک دستگاه موتور سيکلت بلاصاحب مشکوک شده و پس از استعلام از سامانه مشخص مي شود دارای سابقه سرقت از تهران بزرگ مي باشد که موتور سيکلت جهت سير مراحل قانوني به يگان انتقال داده شد.
 سرهنگ مصطفائی عنوان کرد:در عملياتي ديگر و در پی دريافت خبری در خصوص سرقت از خودرو وانت نيسان از آدرس خيابان مطهری شمالی شهر قيدار ماموران کلانتری11قيدار بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار مي دهند .
وي تصريح كرد: ماموران انتظامي با گشت زنی هدفمند و چهر زنی، شخصی به نام "س-ح" از سارقان سابقه دار را در خ طالقانی شهر قيدار دستگير و به يگان دلالت كه با بازجويی فنی و پليسی از وی به سرقت از خودرو وانت نيسان مالباخته معترف شد .
مصطفائی افزود: واحد گشت خودرويی بزينه رود اين فرماندهی نيز در حين گشت زنی در سه راهي داشبلاغ به يک دستگاه موتور سيکلت به راکبی آقای "ع-خ" مشکوک شده و موتور سيكلت را متوقف كردند .
اين گزارش حاكيست، با استعلام شماره تنه موتور سيكلت از سيستم پليس آگاهی مشخص شد دارای سابقه سرقت از تهران بزرگ از حوزه کلانتری161ابوذر مي باشد .
اين مقام انتظامی ادامه داد: در پی دريافت خبری مبنی بر يك مورد سرقت سيم برق به مقدار20 متر از حياط اداره برق شهر زرين رود موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي اين بخش قرار گرفت.
گفتني است، ماموران انتظامي اين يگان به شخص سابقه داری به نام "ح-الف" مظنون و به يگان دلالت كه پس از انجام تحقيقات پليسي از وی ، به سرقت مذكور اعتراف و اظهار کرد قفل درب ورودی حياط اداره برق باز بود كه به داخل حياط رفته و مقدار20مترسيم برق كه به صورت تكه تكه بود را از پاركينگ اداره برداشته است .
مصطفائي خاطر نشان كرد: در خصوص اين سرقت ها پرونده مقدماتی تشكيل و اموال مكشوفه به همراه هر 3 سارق جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قانونی شدند.

انتهای پیام/ن
برچسب ها: دستگیری ، سارق ، زنجان ، خدابنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.