یک کارشناس فضای مجازی عنوان کرد؛

زمان را در فضای مجازی جدی بگیریم

مسئولان باید از طریق ابزار موجود رصد فضای مجازی را به نحو احسن انجام دهند زیرا هر ثانیه تعلل خسارت بسیاری در این زمینه به ما وارد خواهد کرد.

زمان را در فضای مجازی جدی بگیریمبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر سعید بنی هاشم کارشناس فضای مجازی و استاد روابط بین الملل دانشگاه وزارت خارجه در در یک نشست تخصصی به توضیحاتی پیرامون جایگاه فضای مجازی در بین دانش آموزان کشور پرداخت و با مقایسه کوچکی به ارائه راه کارهایی برای حفظ و استفاده مفید از این فضا پرداخت.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: در بسیاری از مدارس سراسر دنیا مبالغ هنگفتی برای آموزش مجازی به دانش آموزان پرداخت می شود اما در کشور ما هنوز مسئولان به این باور نرسیده اند. در حالی که تاثیر فضای مجازی در حل بسیاری از مشکلات راه گشا است.


بودجه آموزش و پرورش در زمینه پژوهش بسیار پایین است و فضای پژوهشی لازم موجود نمی باشد. مسئولان ما باید از طریق ابزار موجود این بحث را به نحو احسن انجام دهند زیرا هر ثانیه تعلل ما خسارت بسیاری در این زمینه بما وارد خواهد کرد.

 دنیای تکنولوژی منتظر کسی نمی ایستد و دائم در حال پیشرفت است، به درستی که اگر از این فضا استفاده مناسب نشود انتشار آرمانهای انقلاب در دنیا ممکن نخواهد شد. با افزایش هر چه بیشتر فاصله ما تاثیر گذاری نیز به همان مراتب کمتر خواهد شد  به همین علت ما باید در زمان مناسب به مراکز علمی و پژوهشی ورود داشته باشیم. بحث زمان موضوعی جدی در فضای مجازی است.  دیپلماسی خارجی  ما موفق نخواهد شد  مگر اینکه دیپلماسی داخلی ما موفق باشد و در بحث علم ودانش پیشرفت بیشتری پیدا کند.   



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار