اردبیل؛

بارش برف و کولاک در راههای ارتباطی شهرستان خلخال

بارش برف در چهارمین روز از دومین ماه پاییز شهر خلخال و مناطق مختلف تابعه این شهرستان را سفیدپوش کرد و شدت برف موجب کندی تردد خودروها در جاده های مواصلاتی این شهرستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال از بارش برف همراه با کولاک در راههای خلخال به اسالم و خلخال به پونل خبرداد و گفت: در حال حاضر با تلاش راهداران خلخال هر دو جاده برفروبی و نمک پاشی شده و تردد خودروها بدون استفاده از زنجیر چرخ صورت می گیرد.

محمد قربانی با اشاره به ادامه بارش برف و یخبندان سطح جاده همراه با وجود مه غلیظ در گردنه الماس واقع در جاده خلخال به اسالم افزود: رعایت مسائل ایمنی و داشتن لوازم گرمازای زمستانی برای رانندگان خودروهایی که قصد عبور از این گردنه را دارند ضروری است.
فرامرز فرض الله پور ، رییس اداره هواشناسی خلخال نیز گفت: بدنبال ورود سامانه سرد و بارشی به منطقه بارش باران و برف در شهر خلخال و مناطق تابعه این شهرستان از عصر روز گذشته آغاز شده و هم اکنون شدت گرفته است.

وی از کاهش 12 درجه ای دمای هوای شهر خلخال خبرداد و افزود: دمای صبح امروز این شهر حداکثر به یک درجه بالای صفر رسید که نسبت به گرم ترین زمان روز گذشته 12درجه سردتر شده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، بارش ، برف ، کولاک ، خلخال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.