مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس پیش‌بینی‌ها تا روز دوشنبه هوا در سطح استان پایدار است و بارش‌ها در برخی مناطق به صورت خفیف ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی دولتی‌مهر افزود: بارش‌های چند روز گذشته که براساس پیش‌بینی‌ها به شکل برف در سطح استان اردبیل خودنمایی کرد و چهره زمستانی به پاییز اردبیل داد از ظهر دیروز از منطقه خارج شد و شاهد هوای آفتابی در روز گذشته در اردبیل بودیم.

وی با اشاره به مه‌آلود بودن هوا از صبح امروز به ویژه در شهر اردبیل بیان کرد:‌ انتظار بارش خفیف در مناطق مرکزی اردبیل به دنبال مه‌آلود بودن هوا وجود دارد و در حال حاضر نیز این بارش‌های خفیف در شهر اردبیل مشاهده می‌شود ولی با توجه به گرمای هوا بارش برفی را نداریم.

دولتی‌مهر گفت: تا روز دوشنبه هوا در سطح استان پایدار خواهد بود و بارش‌ها در برخی مناطق به صورت خفیف ادامه دارد اما انتظار می‌رود از دوشنبه شب بارش‌های خوبی را داشته باشیم اما با وجود گرمای هوا بارش‌ها به صورت باران خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود:‌ بارش برف در مناطق کوهستانی از روز دوشنبه دور از انتظار نیست اما در مناطق شهری بارشها تنها به شکل باران خواهد بود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، بارش ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.