زنجان؛

گردآوری اطلاعات بانوان فرهیخته در زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از گردآوری اطلاعات بانوان فرهیخته با هدف حمایت و شناسایی فعالیت این قشر از جامعه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ایرانه حیدری با اعلام این خبر گفت:اطلاعات همه ی بانوانی که در حوزه ی علم و هنر صاحب نام هستند گردآوری می شود.

حیدری به نقش تاثیرگذار زنان در جامعه امروزی اشاره کرد و افزود:برای رشد و پیشرفت در زمینه‌های فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی،نیازمند نیروی عظیم زنان است.

وی بیان داشت:نقش زنان در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی حائذ اهمیت بوده که در همین راستا با هدف شناسایی ظرفیت و توانایی‌های بانوان در راستای بهره‌گیری در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های آتی، و ایجاد بانک اطلاعاتی از توانمندی‌های بانوان موفق و فرهیخته در سطوح مختلف علمی،فرهنگی،هنری، ورزشی، کارآفرینی اقدام به راه‌اندازی سایت ویژه در این‌باره شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه فراخوان برای مدیران کل استانی، روسای دانشگاه‌های زنجان، انجمن‌های هنری شهرستان، انجمن‌های ادبی، موسسات فرهنگی و قرآنی و رسانه‌ها ارسال شده است، افزود: با توجه به این موضوع بانوان فعال در عرصه‌های مختلف می‌توانند اطلاعات خود را در سایت www.Zananfarhang.ir ثبت کنند.

حیدری افزود: سایت مذکور در راستای حمایت و شناسایی فعالیت بانوان فرهیخته در حوزه‌های فرهنگی، قرآن، هنری، مطبوعات و اطلاع‌رسانی، ادبی، کارآفرینی، فعالان حوزه خانواده راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد:این سایت برای اطلاع‌رسانی و شناساندن فعالیت فعالان حوزه زنان طراحی شده است و افراد در صورت هرگونه ابهام می‌توانند با شماره ٣٣٥٣٤٩٥٤ تماس بگیرند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.