در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر تیم داری باشگاه پیکان در بخش بانوان به گوش می‌رسید، این موضوع از سوی مدیرعامل این باشگاه تکذیب شد و قول‌هایی برای سال بعد داده شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ برتر والیبال بانوان اواخر ماه آینده در سازمان لیگ فدراسیون والیبال قرعه کشی خواهد شد. آن هم در حالی که هنوز مشخص نیست کدام تیم‌ها در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.

در حالی که صحبت‌هایی مبنی بر تیم داری باشگاه پیکان در این فصل از رقابت‌های بانوان به گوش می‌رسید، اما پیکانی‌ها قصدی برای انجام این کار در این فصل از مسابقات لیگ برتر بانوان ندارند.

محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان، در این رابطه و در گفتگو با خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امسال شرایط تیم داری برای بانوان مهیا نیست ، با این حال برنامه ریزی‌هایی صورت داده‌ایم که سال آینده حتما با تیمی قوی در بخش بانوان در لیگ برتر حضور پیدا کنیم.

مدیر عامل باشگاه پیکان به برگزاری دوره‌ها و کلاس‌هایی برای بانوان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم امسال دوره هایی را برای رده‌های پایه  دختران برگزار کنیم تا بتوانیم سال بعد از برخی استعدادهای جدید هم در تیم بانوان پیکان استفاه کنیم.

با این تفاسیر پیکان تهران امسال در لیگ برتر بانوان نماینده نخواهد داشت و باید دید کدام باشگاه ها اقدام به تیمداری در بخش بانوان خواهند کرد. گفتنی است باشگاه بانک سرمایه تصمیم دارد این فصل برای نخستین بار در بخش بانوان تیمداری کند. تیمی که هدایت آن بر عهده میترا شعبانیان، مربی اسبق تیم ملی والیبال بانوان خواهد بود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار