ملی‌پوش تیم والیبال بانوان ایران گفت: در دیدار مقابل ویتنام از هماهنگی خوبی برخوردار بودیم و برای تک به تک امتیازها جنگیدیم.

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سودابه باقرپور پس از دیدار تیم ملی والیبال بانوان ایران مقابل ویتنام که منجر به پیروزی 3 بر یک تیم ملی کشورمان شد، گفت: بازی سخت و نفس گیری را پشت سر گذاشتیم. برای هر امتیاز این دیدار تک تک بازیکنان جنگیدند و توانستیم به یک پیروزی دلچسب برسیم.

وی ادامه داد: پیروزی مقابل ویتنام را مدیون آنالیزور تیم هستیم که تیم حریف را به  خوبی و دقیق آنالیز کرده بود. سرویس‌های خوب تیم ما توپ گیری حریف را دچار مشکل کرد و  منجر به پیروزی ما شد.

باقرپور افزود: تیم ما امروز هماهنگی خوبی در مسابقه با ویتنام داشت و نسبت به بازی‌های قبل در توپ گیری، سرویس و حمله بهتر عمل کرد.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: بسیار امیدوارم که در دیدار با چین تایپه به پیروزی می‌رسیم. بازیکنان باید دقیقا مانند دیدار با ویتنام محکم و قاطع بازی کنند و برای هر امتیاز بجنگند تا بتوانیم برنده باشیم. کار سختی در پیش داریم اما می‌توانیم چین تایپه را شکست دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار