پاسور تیم ملی زنان به سرمایه پیوست/ تیم تازه وارد به دنبال جذب ستاره‌ها

پاسور ملی‌پوش فصل قبل تیم والیبال بانوان گاز تهران با عقد قراردادی به تیم تازه وارد بانک سرمایه پیوست.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر به  برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال بانوان زمان باقی مانده است، بازیکنان رفته رفته تیم فصل بعدی خود را انتخاب می‌کنند.

تیم والیبال زنان بانک سرمایه که این فصل نخستین حضورش در بخش بانوان را تجربه می‌کند، در تلاش برای به خدمت گرفتن بازیکنان ملی پوش و ستاره های والیبال بانوان است. در این میان و در حالی که میترا شعبانیان ، سرمربی این تیم تهرانی ، مذاکراتی را با برخی دختران والیبال انجام داده است، پاسور تیم ملی والیبال رسما با این تیم قرارداد امضا کرد.

شبنم علیخانی که فصل پیشین رقابت‌های لیگ برتر والیبال در تیم گاز تهران حضور داشت و با این تیم روی سکوی نخست مسابقات ایستاد، در این فصل از رقابت‌های لیگ با پیراهن تیم تازه وارد بانک سرمایه به میدان خواهد رفت. 

زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که این تیم مذاکراتی با بازیکنانی نظیر فرنوش شیخی، مائده برهانی، مهسا صابری، زینب گیوه، نیلوفر حجتی و برخی دیگر از ملی‌پوشان انجام داده است و احتمال زیادی وجود دارد که بیشتر دختران ملی‌پوش والیبال در این فصل از رقابت‌ها با تیم بانک سرمایه در لیگ برتر حاضر شوند. 

دو تیم گاز تهران و دانشگاه آزاد در فصل های پیشین لیگ برتر والیبال زنان بیشترین تعداد ملی‌پوش را در اختیار داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار