والیبال جام باشگاه‌های جهان – برزیل

زنیت و ساداکروز راهی دیدار نهایی شدند / فینال 2015 تکرار می‌شود

دو تیم والیبال زنیت کازان روسیه و ساداکروز برزیل راهی دیدارنهایی مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان شدند تا دیداری مشابه سال قبل را در فینال برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان که به میزبانی کشور برزیل در حال برگزاری است، امشب با برگزاری 2 دیدار  در  چارچوب مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

در پایان این دو دیدار تیم‌های زنیت کازان روسیه و ساداکروز برزیل با پیروزی مقابل حریفان خود موفق شدند به دیدار فینال مسابقات راه پیدا کنند. این دو تیم در حالی فینالیست جام باشگاه‌های جهان در یسال 2016  شدند که سال گذشته و در مسابقات جام باشگاه های 2015 جهان هم همین دو تیم فینالیست شده بودند که در نهایت نماینده برزیل موفق به تصاحب جام شد.

دو تیم زنیت کازان روسیه و تورنتینو ایتالیا اولین دیدار مرحله نیمه نهایی را از ساعت 20 و 30 مقابل هم برگزار کردند که تیم روسی موفق شد با نتیجه 3 بر صفر مقابل حریف اروپایی خود به پیروزی برسد. 

شاگردان ولادیمیر آلکنو در تیم زنیت در 3 ست پیاپی با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 23 و 25 بر 18 موفق شدند تیم تورنتینو ایتالیا را شکست دهند. گفتنی است فرهاد شاهمیری داور بین المللی کشورمان به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار مهم بین دو تیم اروپایی را بر عهده داشت.

با این نتیجه تیم زنیت کازان روسیه موفق شد به عنوان نخستین فینالیست این رقابت ها راهی دیدار نهایی شود. تیم تورنتینو ایتالیا نیز به دیدار رده بندی راه پیدا کرد تا برای عنوان سومی به میدان برود.

دیگر دیدار این مرحله از رقابت ها را دو تیم ساداکروز برزیل و بولیوار آرژانتین مقابل هم برگزار کردند که در پایان این دیدار نماینده برزیل موفق شد با نتیجه 3 بر یک  از سد نماینده آرژانتین عبور کرده و حریف تیم زنیت کازان در دیدار نهایی این دوره از مسابقات شود.

ساداکروز در این دیدار با نتایج 25 بر 15، 25 بر 15 و 25 بر 19 موفق به پیروزی در ست های دوم، سوم و چهارم مقابل تیم بولیوار آرژانتین شد و ست نخست را 25 بر 21 به حریفش واگذار کرد.

فردا و در آخرین روز این مسابقات ابتدا دو تیم تورنتیو ایتالیا و بولیوار آرژانتین برای کسب عنوان سومی در چارچوب دیدار رده‌بندی با هم رقابت خواهند کرد و پس از آن دیدار فینال این مسابقات بین دو تیم زنیت کازان و ساداکروز برزیل برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار