بجنورد؛

پرداخت بیش از هزار تسهیلات قرض الحسنه

در نیمه نخست امسال هزار و 360فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه وام های قرض الحسنه در شعبه صندوق ولایت کمیته امداد به صورت کاملا قرض الحسنه در قالب تحصیل، اشتغال، کارگشایی و ازدواج به نیازمندان و مددجویان پرداخت می شود، گفت: در سه ماه راه اندازی این صندوق بیش از ۲۷۰ میلیون تومان تسهیلات در بخش های اشتغال،کارگشایی،ازدواج، مسکن به متقاضیان پرداخت شده است.

عباس اهرابی گفت: نیمه نخست امسال کمیته امداد موفق شده است بیش از ۲۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه از محل منابع دولتی وغیر دولتی و باز پرداخت اقساط به بیش از یک هزار و۳۶۰ مددجو ونیازمند استان اعطا کند که این مبالغ در سرفصل وام های مسکن نیازمندان،وام کارگشایی ومحکومین پرداخت شده است.

وی افزود: یک هزار و۲۴۰ مورد از وام های پرداخت شده در بخش وام های کارگشایی،۱۱۶ مورد آن وام مسکن ویک مورد هم وام دیه غیر عمد محکومین بوده است.

اهرابی با بیان اینکه هم اکنون بیش از دو هزار و ۸۰۰ نفر از مددجویان پشت نوبت دریافت وام های قرض الحسنه قرار دارند، اظهار کرد: امیدوارم با کمک های خیران وسپرده گذاری آن ها در شعبه قرض الحسنه امداد زمینه ارایه این تسهیلات به مددجویان فراهم شود.

گفتنی است:سال گذشته بیش از سه هزار و۸۲۰ فقره وام قرض الحسنه در اختیار مددجویان قرار گرفت که برای این وام ها بیش از ۵۱ میلیارد ریال هزینه شد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.