بجنورد؛

اختصاص 62 میلیارد ریال اعتبار به مسکن مددجویان

62 میلیارد و500 میلیون ریال اعتبار به مسکن مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیر کل کمیته امداد استان گفت: امسال بیش از 30 درصد از کل منابع اختصاص یافته بخش مسکن این نهاد به طرح بهسازی و تعمیرات مسکن مددجویان روستایی اختصاص یافته است.

عباس اهرابی با بیان اینکه از کل بودجه امسال بیش از 25 میلیارد و 500 ریال این اعتبار به مسکن روستایی ، حدود 22 میلیارد ریال مسکن شهری و 15میلیارد ریال آن به بخش تعمیرات واحداث فضای جانبی اختصاص یافته است، تصریح کرد: طبق پیش بینی صورت گرفته امسال قرار است بیش از 203 مورد مسکن روستایی ویژه مددجویان احداث شود که تا کنون 50 واحد آن به بهره بردای رسیده و بقیه واحد ها نیز در حال اجرا است که تا پایان سال به بهره بردای می رسد.

وی در رابطه با برنامه های امسال کمیته امداد استان گفت: امسال خرید، ساخت وتعمیر 900 پروژه عمرانی در برنامه های این نهاد قرار داشت که تا کنون 406 مورد از این پروژه به بهره بردای رسیده وباقی مانده آن نیز تا انتهای سال به بهره بردای می رسد.

اهرابی خاطر نشان کرد : برای فعالیت های عمرانی امسال 13 میلیارد و 187میلیون ریال هزینه شده است که 11میلیارد و351 میلیون ریال آن از محل منابع دولتی و حدود دو میلیارد ریال آن از محل منابع کمک های مردمی از جمله صدقات تامین شده است.

وی افزود : سقف وام ساخت و بهسازی کمیته امداد به مددجویان روستایی مبلغ ۱۵میلیون تومان و برای مددجویان شهری ۲۵میلیون تومان و اولویت ارائه این تسهیلات با زنان سرپرست خانوار و ایتام است.

گفتنی است : بیشترین واحدهای مسکن بهره برداری شده درطول امسال در شهرستان های بجنورد، شیروان وجاجرم بوده است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.