بجنورد؛

کمک بیش از ۱۸ میلیارد ریال به نیازمندان کمیته امداد

اسفراینی ها بیش از ۱۸ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال به نیازمندان کمیته امداد استان کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،مدیر کمیته امداد شهرستان اسفراین گفت: بیش از دو میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال در قالب طرح صدقات جمع آوری شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته بیش از دو میلیارد و۲۴۸ میلیون ریال بوده است .

علی سخاوتی پور به زکات جمع آوری شده اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۴۷۱ اصله درخت در منطقه بام و صفی آباد این شهرستان در قالب درخت گردو ،پسته وسیب به کمیته امداد اهدا شده است.

وی تصریح کرد : امسال ۲۰۰ میلیون ریال زکات مستحبی از سوی باغداران این شهرستان به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شده ، همچون صدقات،زکات و اکرام ایتام جمع آوری شد که تمامی کمک ها به دست نیازمندان رسید.

وی مقدار زکات واجب جمع آوری شده امسال در این شهرستان را بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال عنوان و افزود: تمامی زکات جمع آوری شده با اولویت نیازمندان در همان منطقه هزینه می شود و بیشتر هزینه کرد زکات در بخش درمانی،جهیزیه و مسکن است .

مدیر کمیته امداد شهرستان اسفراین گفت : بیش از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آن به صورت نقدی و باقی مانده در قالب کالاهای اساسی به ایتام تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

وی کمک های حامیان در قالب طرح اکرام ایتام را هم بیش از پنج میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: اکنون بیش از ۵۰۰ یتیم تحت حمایت این نهاد قرار دارند که توسط یک هزار و۸۰۰ حامی حمایت می شوند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.