بجنورد؛

بهره برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی مددجویان خراسان شمالی

در سال جاری 406 پروژه عمرانی مسکن مددجویان کمیته امام (ره) استان به بهره برداری رسید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،مدیر کل کمیته امداد استان گفت : امسال خرید، ساخت وتعمیر ۹۰۰ پروژه عمرانی در برنامه های این نهاد قرار داشت که به همت تلاش های امدادگران تا کنون ۴۰۶ مورد از این پروژه به بهره بردای رسیده است .

اهرابی با بیان این که در بخش مسکن مهر نیز ۱۹ واحد به مددجویان تحویل داده شده است،افزود :در سال جاری بیش از ۱۲۳ خانواده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان صاحب خانه شدند.

وی تصریح کرد: امسال بیش از ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ریال این اعتبار به مسکن روستایی ، افزون بر ۲۲ میلیارد ریال مسکن شهری و ۱۵میلیارد ریال آن به بخش تعمیرات واحداث فضای جانبی اختصاص یافته است.

وی خاطر نشان کرد : طبق پیش بینی صورت گرفته امسال قرار است بیش از ۲۰۳ مورد مسکن روستایی ویژه مددجویان احداث شود که تا کنون ۵۰ واحد آن به بهره بردای رسیده و بقیه واحد ها نیز در حال اجرا است.

مدیر کل کمیته امداد با بیان این که امسال بیش از ۶۲ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به مسکن مددجویان کمیته امداداستان اختصاص یافته که بیشترین این مبلغ برای ساخت مسکن روستایی پیش بینی شده است.

عباس اهرابی اظهار کرد : امسال برای فعالیت های عمرانی ۱۳ میلیارد و ۱۸۷میلیون ریال هزینه شده است که ۱۱میلیارد و۳۵۱ میلیون ریال آن از محل منابع دولتی و حدود دو میلیارد ریال آن از محل منابع کمک های مردمی از جمله صدقات تامین شده است.

وی سقف وام ساخت و بهسازی کمیته امداد به مددجویان روستایی مبلغ ۱۵میلیون تومان و برای مددجویان شهری ۲۵میلیون تومان و اولویت ارائه این تسهیلات با زنان سرپرست خانوار و ایتام عنوان کرد .

وی بیشترین واحدهای مسکن بهره برداری شده را در شهرستان های بجنورد، شیروان وجاجرم بوده است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.