بجنورد؛

جشن عاطفه ها در 790مدرسه خراسان شمالی

دومین مرحله جشن عاطفه ها با شعارمهر در انتظار همدلی ویژه مدارس، همزمان در بیش از 790 آموزشگاه استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر کل کمیته امداد استان گفت : همزمان با سراسر کشور مرحله دوم جشن عاطفه ها به منظور تکریم دانش آموزان نیازمند،توسعه و ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی برگزار شد.

عباس اهرابی در آیین برگزاری جشن عاطفه ها با اشاره به اینکه بیش از شش هزار و400 دانش آموز نیازمند تحت حمایت های کمیته امداد قرار دارندکه نیازمند حداقل هزینه برای آغاز سال تحصیلی هستند، گفت: کمک های دانش آموزان در جشن عاطفه ها از طریق پایگاه های مستقر در مدارس استان جمع آوری می شود.

وی با بیان اینکه کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه برای کمک به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه هزینه می شود، افزود: کمک های نقدی وغیر نقدی جمع آوری شده در مدارس برخوردار نیز با نظارت انجمن و اولیاء وکمیته امداد برای دانش آموزان نیازمند سایر مدارس هزینه می شود.

اهرابی با اشاره به اینکه کمیته امداد برای نخستین بار همزمان با برگزاری جشن عاطفه ها و پیش از شروع آغاز سال تحصیلی با پرداخت 350 میلیون تومان از محل اعتبارات این نهاد نسبت به تامین بخشی از هزینه های تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت اقدام کرده است، خاطر نشان کرد : خوشبختانه مشارکت مردم در این جشن مطلوب بوده و روز به روز افزایش می‌یابدکه امسال برای اینکه مشارکت خوب دانش‌آموزان را داشته باشیم با همکاری آموزش و پرورش 120 هزار پاکت جشن بین دانش آموزان توزیع شد.

وی گفت: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها از اول شهریور ماه به صورت شبکه‌ای و ارتباط‌گیری با اصناف و خیران برگزار شد و از روز 25 شهریور ماه نیز شاهد برگزاری جشنواره ملی عاطفه‌ها در شهرستان‌ها با حضور خیران بودیم.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.