طرح احسان حسینی وجذب حامی در دهه اول محرم در خراسان شمالی اجرا و بیش از ۴۰۰ حامی جذب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان به اجرای طرح احسان حسینی ویژه ماه های محرم و صفر اشاره کرد و گفت: سال گذشته در قالب طرح احسان حسینی ۱۶ میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک شد و امسال پیش بینی می شود با مساعدت های خیران این رقم افزایش داشته باشد.

برات سلیمی افزود: هم اکنون دو هزار و۳۲۰ خانواده نیازمند تحت حمایت طرح محسنین هستند که توسط حدود پنج هزار حامی در داخل وخارج استان حمایت می شوند که سال گذشته نیز چهار هزار و۱۹۳ نفر خیر در طرح محسنین با کمیته امداد مشارکت داشتند.

وی گفت: کمیته امداد تا انتهای ماه محرم وصفر آماده دریافت و توزیع نذورات و احسان عاشقان سیدالشهدا (ع) در بین محرومان و نیازمندان جامعه است و مردم نیک اندیش می توانند نذورات خود را برای کمک به نیازمندان واقعی به دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد تحویل دهند.

سلیمی با اشاره به برپایی پایگاه های ثبت نام از نیکوکاران در طرح های اکرام ایتام و محسنین در این ایام اظهار کرد : مساجد ، بقاع متبرکه ، حسینیه ها ، اماکن برگزاری مراسم سوگواری به همراه ۷۱ مرکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد در شهرهای اسفراین، بجنورد، مانه وسملقان، شیروان،گرمه ،جاجرم، فاروج ورازو جرگلان در این ایام آماده ثبت نام از علاقه مندان است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.