دبیر فدراسیون بوکس گفت: مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ هدف اصلی مربیان کوبایی است.

دانشمند: مربیان کوبایی پس از توافق نهایی به هدایت تیم ملی می پردازندعلی دانشمند، دبیر فدراسیون بوکس ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: فدراسیون‌های داخلی هر رشته ورزشی، می‌کوشند قوانین و مقررات یا به عبارت دیگر همه امور خود را با فدراسیون جهانی آن رشته ورزشی تنظیم کنند.

وی در خصوص مربیان کوبایی خاطر نشان کرد: با دعوت از دو مربی کوبایی، به دنبال آموزش مربیان خوب ایران هستیم تا بتوانیم پس از کلاس های آموزشی، بهترین استفاده را از مربیان ایرانی جهت پیشبرد اهداف مان و همچنین توسعه بوکس کشور داشته باشیم.

تا چند روز آینده دو مربی کوبایی به ایران می آیند تا پس از توافقات نهایی و با امضا قرارداد رسما کارشان را در تیم ملی آغاز کنند. در صورت توافقات نهایی و عقد قرارداد ،مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ نخستین برنامه و هدف اصلی این دو مربی کوبایی است. ما علاوه بر هدایت تیم ملی به دنبال ارتقا سطح فنی و دانش مربیان داخلی هستیم.

دبیر فدراسیون بوکس در ادامه افزود: این دو مربی ابتدا به صورت آزمایشی کار خود را آغاز می کنند پس از بررسی عملکرد و تاییدیه کمیته فنی به طور رسمی به هدایت تیم ملی می پردازند. در غیر این صورت اجباری به ماندن آنها نیست و رزومه دیگر مربیان طراز اول دنیا را مورد بررسی قرار می دهیم.

دانشمند در خصوص مربیان داخلی نیز گفت: مربیان داخلی ما دارای پتانسیل بالایی هستند و عرصه فعالیت و پیشرفت برای آنها باز است و فدراسیون بوکس در نظر دارد در کنار این مربیان کوبایی از مربیان داخلی نیز در کادرفنی تیم ملی استفاده نماید.

وی در پایان تصریح کرد: باید بوکسورهای جوان و کم سن و سال را پرورش دهیم و از همه ظرفیت های این رشته نیز در سراسر کشور استفاده کنیم. ایران برای موفقیت در مسابقات جهانی و المپیک نیاز به روحی تازه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار