نایب رئیس فدراسیون بوکس گفت: مربی کوبایی به صورت یک ماه آزمایشی به ایران می آید و به هدایت تیم ملی بزرگسالان کشورمان می پردازد.

روح اله حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص مربی کوبایی تیم ملی بوکس کشورمان اظهار کرد: مربی کوبایی به به مدت یک ماه به صورت آزمایشی برای هدایت تیم ملی به ایران می آید.

وی خاطرنشان کرد:این مربی یکی از 2 گزینه سرمربیگری تیم ملی است که در صورت توافق، قرارداد 2 ساله با وی امضا می شود و با فدراسیون بوکس همکاری خود را آغاز می کند.

گزینه سرمربیگری کوبایی کشورمان، پس از پایان مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان که در سیستان بلوچستان از 25 آذرماه آغاز خواهد شد، به ایران سفر می کند و به مدت یکماه آزمایشی هدایت تیم ملی را به عهده می گیرد. 

وی علت تاخیر ورود این مربی را بررسی مدارک دانست و گفت: ما برای ورود این مربی به کشورمان بررسی های مورد نظر را انجام داده ایم و از این نظر زمانی را از دست نداده ایم و با برگزاری مسابقات انتخابی قهرمانی کشور تیم ملی بزرگسالان کشورمان از 10 دی به مدت یک ماه وارد اردو می شوند.

حسینی در خصوص انتخابی تیم ملی بزرگسالان و روزبها نی خاطرنشان کرد: کسانی که در اردو تیم ملی شرکت کرده و عملکرد خوبی داشته باشند به اردو بزرگسالان دعوت می شوند ،احسان نیز با شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و عملکرد خوب می تواند در اردو شرکت نماید فدراسیون نیز از این مساله استقبال می کند و مشکلی با روز بهانی و حضور در تیم ملی بزرگسالان ندارد.

وی در مورد امتناع ناطق نوری از مصاحبه با خبرنگاران افزود: رئیس فدراسیون بوکس مشکلی نداشته و تمامی امور فدراسیون طبق برمنامه پیش می رود و به صلاحدید ایشان در صورت توافق با مربی کوبایی ، ترجیح می دهند در نشست مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران باشند.

حسینی از برخی شایعات در مورد روزبهانی اظهار تاسف کرد و در خصوص مشکل فدراسیون با وی گفت: فدراسیون به هیچ عنوان با احسان روزبهانی مشکلی ندارد و این شایعات از سوی برخی خبرگزاری ها کاملا کذب است . حتی برعکس فدراسیون از حضور احسان در تیم ملی بزرگسالان استقبال می کند و اصلا مشکلی با وی ندارد.

وی در پایان گفت: برای تمامی بوکسورهای کشورمان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تا بازیهای 2018 در جاکارتا اردوهای آمادگی خوبی برگزار نماییم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار