تنها ملی پوش المپیکی بوکس کشورمان گفت:هنوز تصمیم قطعی برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان نگرفته ام.

احسان روزبهانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص حضورش در تیم ملی بزگسالان  اظهار کرد:هنوز تصمیم قطعی برای  حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نگرفته ام .

وی در مورد مسائل پیش آمده در فدراسیون بوکس افزود: من با شخص یا مسئولان فدراسیون هیچ مشکلی ندارم .با این حال رئیس فدراسیون من را اخراج کرد.تا کنون هم از سوی فدراسیون هیچ تماس تلفنی و یا صحبتی مبنی بر حضورم در تیم ملی بزرگسالان صورت نگرفته است و اطلاعی از برنامه های آنها ندارم.

روزبهانی در پاسخ به این سوال که آیا این روزها تمرینات خود را پیگیری می‌کند یا خیر،تصریح کرد: من در دو نوبت صبح و عصر تمرینات آمادگی خود را  زیر نظر مربی ام  اکبر احدی دنبال می کنم.

وی  در ادامه خاطرنشان کرد: به زودی  مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود و پس از انتخاب نفرات برتر اردوی تیم ملی استارت می‌خورد.با اینکه تا کنون حضورم برای رقابت های قهرمانی کشور قطعی نیست،اما  این روزها تمریناتم را به طور منظم پیگیری می‌کنم، هر چند که ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس از تیم ملی اخراجم کرده است،اما من تمریناتم را ادامه می دهم،چرا که  اعتقاد دارم یک ورزشکار حرفه ای باید در همه حال تمرینات خود را انجام دهد،بخصوص آنکه هنوز از دنیای قهرمانی و تیم ملی خداحافظی نکرده‌ است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار