مربی سابق تیم ملی بوکس گفت: در ابتدا فکر می کردم تنها من به اکراین دعوت شده ام اما زمانی که به اکراین رسیدم متوجه شدم آنها علاوه بر من، از 5 مربی دیگر نیز دعوت کرده اند.

استکی:اکراینی ها در مورد قرادام تصمیم قطعی نگرفته اندعلیرضا استکی در گفتگو با خبرنگارگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص سفر به اکراین اظهار کرد: در سفرم به اکراین با مسئولان فدراسیون بوکس اکراین مبلغ پیشنهادی حقوقم را نیز 5 هزار دلار در ماه ارائه کردم.

وی ادامه داد:طبق آخرین صحبت هایی که داشتم هنوز تصمیم قطعی خود را اعلام نکرده اند و مشخص نیست با اوکراینی ها قراردادی امضا کنم یا نه !!

استکی گفت: در ابتدا فکر می کردم تنها من به اکراین دعوت شده ام اما زمانی که به آنجا رسیدم متوجه شدم آنها علاوه بر من، 5 مربی دیگر از کشورهای مولداوی، رومانی، اسپانیا، بلغارستان و کوبا نیز به اوکراین دعوت کرده بودند که آنها نیز برنامه‌های خود را به مسئولان ارائه دادند.اوکراینی ها توجه ویژه‌ ای به رشته بوکس دارند.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس تصریح کرد: متاسفانه همه جا بین مسئولان دو دستگی وجود دارد و من شاهد این قضیه در اکراین نیز بودم و تا کنون مشخص نیست مسئولان فدراسیون بوکس چه تصمیمی گرفته اند و در مجموع جواب قطعی اعلام نکرده اند.

استکی در ادامه گفت:امیدوارم به زودی تکلیف بوکس کشورمان نیز روشن شود و خانواده بوکس با همدلی به مشکلات رسیدگی نمایند و بار دیگر شاهد حضور پررنگ ملی پوشان بوکس در عرصه های بین المللی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار