دادستان عمومی و انقلاب خمین گفت: پدر سه قلوهای اراکی که قصد فروش یکی از نوزادان را داشت با اقدام دادستانی موفق به این کار نشد.

هوشیاری دادستان خمین مانع فروش نوزاد شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، منوچهر یاریجانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمین گفت: چندی پیش از طریق یکی از سازمان های مردم نهاد اطلاع پیدا کردیم که پدر سه قلوهای متولد شده در بیمارستانی در شهر اراک اعلام کرده که قصد دارد یکی از نوزادان را به فروش رساند و آدرس یکی از روستا های شهرستان خمین را داد.

یاریجانی اضافه کرد: دادستانی راسا وارد عمل شد و خریدار سوری به محل ملاقات فرستاد و تایید کرد که فرد مذکور که با مشکلات شدید مالی روبه روست و قصد فروش نوزادش را داشته است.

وی ادامه داد: بعد از اینکه مطمئن شدیم فرد واقعا قصد فروش نوزادش را دارد  او را متوجه کار غیرقانونی خود کردیم.

دادستان عمومی و انقلاب خمین افزود: پدر سه قلوهای اراکی قصد فروش یکی از نوزادان را داشته است.

وی ادامه داد: نتیجه این اقدام دادستانی به مرکز استان فرستاده شد و دادستان عمومی و انقلاب استان مرکزی با هماهنگی بهزیستی رسیدگی به نوزادان را به بهزیستی استان مرکزی سپرد.

طاهری دادستان عمومی و انقلاب استان مرکزی هم با تایید این خبر گفت: سه قلوها که نارس به دنیا امده بودند در حال حاضر زیر نظر بهزیستی در بیمارستان تحت مراقبت ویژه قرار دارند و رسیدگی به وضعیت این نوزادان با توجه به وضعیت پدر و مادر، فعلا با بهزیستی استان مرکزی است.

ماجرای سه قلوهای اراکی که در رسانه های مجازی و سایت های خبر سرو صدای زیاد به پا کرد بر میگردد به زمانی که این نوزادان با تولد نارسشان خانواده دست تنگ اراکی را شوکه کردند.

پدر خانواده که از فقر شدید رنج می برد باید هزینه نگهداری نوزادان نارس در بیمارستان را  هم می داد بنابر این پدر تصمیم گرفت با فروش یکی از نوزادان هزینه ها را جبران کند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.