مديرعامل شركت گاز استان قزوين از افزایش 15 درصدی مصرف گاز در شش ماه نخست امسال خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ اسماعيل مفرد بوشهري گفت : در این مدت 2 ميليارد و 427 ميليون متر مكعب گاز طبيعي در استان مصرف شده است.

مديرعامل شركت گاز استان نیروگاه شهید رجایی را بزرگترین مصرف کننده گاز استان دانست و گفت : حدود 72 درصد گاز توزیع شده در سطح استان قزوین درآن مصرف شده است.

وی ميزان گاز تحويلي به نيروگاه برق شهيد رجايي  را بالغ بر یک ميليارد و 759 ميليون متر مكعب گاز اعلام كرد كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

مدير عامل شركت گاز استان قزوین همچنین از مصرف 168 ميليون متر مكعبی گاز در بخش خانگي در نیمه اول سال خبر داد و گفت : مصرف گاز در این بخش نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش چشمگیری نداشته است که با توجه به افزایش تعداد مشترکین ، این موضوع می تواند نشان دهنده رعایت بیشتر مردم استان در مصرف گاز باشد.

بوشهري مقدار مصرف گاز در بخش صنعت استان را نیز 500 ميليون متر مكعب اعلام کرد و گفت : با توجه به بهره مندی 13 شهرک صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی و اولویت شرکت گاز در گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی امید است ، استقبال صنایع در بهره گیری از گاز به عنوان سوخت اصلی روز به روز افزایش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار