رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلیل آباد از دستگیری 4 نفر متخلف شکار و صید و کشف مقادیر سلاح و مهمات توسط محیط زیست این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد مظلوم پناه با بیان اینکه دستگیری متخلفین برابر با گزارش موثق مردمی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: مامورین اجرایی این اداره بلافاصله وارد عمل شده و در کمتر از یک ساعت و قبل از اینکه متخلفین مبادرت به شکار گونه های حیات وحش نمایند آنان را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه از متخلفین یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی و تعدادی فشنگ مربوطه کشف و در این زمین صورتجلسه ای تنظیم شد، گفت: اطلاع رسانی به موقع توسط دوستداران محیط زیست و حیات وحش می تواند مامورین این اداره را در حفظ و نگهداری محیط زیست یاری کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلیل آباد ضمن تشکر از احساس مسؤلیت این شهروند طبیعت دوست نسبت به شکار گونه های جانوری تصریح کرد: ازعموم همشهریان عزیز تقاضامندیم محیط زیست شهرستان را در حفظ و صیانت از حیات وحش یاری و در صورت مشاهده تخلف شکار و صید مراتب را به شماره ۵۷۷۲۵۷۶۴ و یا شماره ۱۵۴۰و یا پاسگاه های انتظامی گزارش نمایند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.