معلمان کودکان را با تعالیم دینی آشنا کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با معاون استاندارو فرماندار ويژه شهرستان جهرم به مناسبت هفته ملی کودک دیدار کردند.
صحرائیان در این دیدار کودکان را سرمایه اصلی کشور دانست و بیان داشت: این عزیزان در آینده باید برای ملت ایران افتخار آفرین باشند و امور کشور را در دست گیرند.
وی روز جهانی کودک و هفته ملی کودک را تنها بهانه ای دانست تا یادآور شود که کودکان این سرزمین، مردان و زنان آینده هستند و تربیت و پرورش آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
فرماندارويژه شهرستان جهرم از خانواده ها و مربیان خواست تا کودکان را با مبانی اولیه تعالیم دینی آشنا کنند ایشان تربیت صحیح توام با حفظ نشاط در کودکان امروز را،تضمین آینده ای سالم برای اجتماع عنوان کرد: اهمیت دادن به خواسته های این قشر در حقیقت اهمیت به نیازهای جامعه آینده است.
صحرائیان در پایان ضمن تشکر از تلاش های مربیان و مسئو لین کانون پرورش فکری در جهت پرورش استعدادها و خلاقیت کودکان و نوجوانان گفت:شما کودکان در آینده به عنوان مسوولین نظام جمهوری اسلامی خواهید بود که باید برای موفقیت خود و هم چنین پیشرفت کشور علاوه بر تقویت روحیه ایمان به خوبی نیز درس بخوانید تا در آینده بتوانید به مردم عزیز ایران به نحو شایسته خدمت کنید.
دراین دیدار یکی از نوجوانان بصورت نمادین برصندلی فرماندار نشست و دستوراتی صادر نمود و صحرائیان از اوسوال کرد اگر روزی فرماندار بشوی چه کاری برای شهرستان انجام خواهی داد؟ و او نیزدرجواب داد: پایگاهی به منظور ارتباط مستقیم با روستاییان جهت بررسی مسائل و مشکلات آنان راه اندازی خواهم نمود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار