خطای اندازه گیری مقدار فرآورده‌های نفتی در تاسیسات‌های شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری صفر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین علی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: با به‌کارگیری 21 میتر در انبار خطای اندازه گیری مقدار فرآورده‌های نفتی به صفر رسید.

وی افزود: 15 میتر در انبارنفت ساری برای بارگیری فرآورده‌های نفتی داخلی، 4 میتر برای صادرات نفت‌گاز و 2 میتر برای صادرات نفت سفید در این شرکت راه اندازی شده است.

طالبی با بیان اینکه میترهای 4 اینچی با متعلقات پس از آماده سازی برای تحویل فرآورده‌های نفتی به نفتکش‌ها آماده به‌کار است، افزود: این اقدام علاوه بر کاهش شدید کسری‌های جایگاه ، سبب تسهیل در عملیات بارگیری و حفاظت فردی و ایمنی بیشتر کارکنان عملیات در مقابل بخارهای فرآورده ها و دقت در اندازه‌گیری شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: 35 واحد کشتیرانی در منطقه فعال است در حالیکه این میزان سال 1393 18 واحد بود.

وی با بیان اینکه تعداد متقاضیان دریافت سوخت افزایش یافته است، افزود: با وجود اضافه شدن واحدهای متقاضی مصرف سوخت در شرکت‌های کشتیرانی 19 درصد کاهش داشت.

طالبی افزود: این موفقیت با تدوین الگوی جدید مصرف، برآورد سوخت کشتی‌های باربری بر اساس توان مصرف و در نظر گرفتن مبدا و مقصد حرکت آنها و کنترل میدانی نا محسوس توسط کارشناسان حاصل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.