ساری،

صفرشدن خطای اندازه گیری فراورده های نفتی

خطای اندازه گیری مقدار فرآورده‌های نفتی در تاسیسات‌های شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری صفر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین علی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: با به‌کارگیری 21 میتر در انبار خطای اندازه گیری مقدار فرآورده‌های نفتی به صفر رسید.

وی افزود: 15 میتر در انبارنفت ساری برای بارگیری فرآورده‌های نفتی داخلی، 4 میتر برای صادرات نفت‌گاز و 2 میتر برای صادرات نفت سفید در این شرکت راه اندازی شده است.

طالبی با بیان اینکه میترهای 4 اینچی با متعلقات پس از آماده سازی برای تحویل فرآورده‌های نفتی به نفتکش‌ها آماده به‌کار است، افزود: این اقدام علاوه بر کاهش شدید کسری‌های جایگاه ، سبب تسهیل در عملیات بارگیری و حفاظت فردی و ایمنی بیشتر کارکنان عملیات در مقابل بخارهای فرآورده ها و دقت در اندازه‌گیری شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: 35 واحد کشتیرانی در منطقه فعال است در حالیکه این میزان سال 1393 18 واحد بود.

وی با بیان اینکه تعداد متقاضیان دریافت سوخت افزایش یافته است، افزود: با وجود اضافه شدن واحدهای متقاضی مصرف سوخت در شرکت‌های کشتیرانی 19 درصد کاهش داشت.

طالبی افزود: این موفقیت با تدوین الگوی جدید مصرف، برآورد سوخت کشتی‌های باربری بر اساس توان مصرف و در نظر گرفتن مبدا و مقصد حرکت آنها و کنترل میدانی نا محسوس توسط کارشناسان حاصل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار