آمریکا اجازه ندارد در امور منطقه غرب آسیا دخالت کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب سلامی گفت: با تمام شرارت های آمریکا امنیت پایدار در خلیج فارس برقرار است .
وی با بیان اینکه ایران اسلامی با هر حرکتی که به این امنیت پایدار لطمه وارد کند، مخالف است و اقدامات مورد نیاز برای تثبیت این امنیت پایدار انجام می‌شود، افزود: هر اقدام، و امنیت پایداری که در منطقه وجود دارد، به‌برکت انقلاب اسلامی است، و ما امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز را یک وظیفه مهم بوده را به بهترین شکل انجام می دهیم.
سردار فدوی  ادامه داد: منشأ تمام شرارت‌ها در خلیج فارس و منطقه غرب آسیا که قلب منطقه اسلام است آمریکا بوده و شرارت‌ها را با دو هدف دنبال می‌کنند، که نخستین هدف آنها تأمین منافع خودشان و دومین هدف، دشمنی با انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: در این 37 سال،تمام شیطنت های آمریکا نتیجه عکس داشته و باعث تضعیف مداوم روحیه آمریکایی ها شده است که نتوانستند نتیجه ای بگیرند اما دستاورد آنان، نتایج ارزنده ای برای انقلاب اسلامی بوده و این به طور کامل مشهود است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب سلامی گفت: اقتصاد جهانی و رشد و پیشرفت جهانی به امنیتی که در خلیج فارس  است بستگی دارد، و سبب آن بودن انرژی جهانی در خلیج فارس است.  
 گفتنی است، 16 مهرماه با قهرمانی نیروی دریایی در سال 66 به‌عنوان روز ملی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تقویم ملی به ثبت  رسیده است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار