مشهد؛

احداث 13مسجد در راستای نهضت مسجدسازی

شهردار منطقه 12 مشهد مقدس از احداث 13 مسجد در این منطقه در راستای نهضت ساخت 110 مسجد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حسنعلی رجب‌زاده اظهار کرد: با روی کار آمدن شورای چهارم و آغاز به کار مدیریت شهری در این دوره، در کنار اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته حوزه‌های جاری و زیر ساختی، پرداختن به امور فرهنگی و مذهبی در شهرداری در اولویت قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا و با حمایت‌های شهردار و شورای اسلامی شهر مشهد مقدس احداث 13 مسجد نیز در برنامه‌های کاری این منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه 12 مشهد گفت : از این میان، 8 مسجد در حال ساخت توانسته‌اند با رعایت مواد قانونی و مصوبات شورای اسلامی شهر از کمک‌های شهرداری در بازه 50 تا 180 میلیون تومان بهره‌مند شوند.

رجب‌زاده ادامه داد: از این 13 مسجد تعداد یک مسجد واقع در بولوار محمدیه به بهره‌برداری رسیده و در چهار مسجد دیگر نیز نماز اقامه می‌شود.

وی گفت : خوشبختانه ناحیه 3 این منطقه یا همان محدوده منفصل توس با کمبود مسجد مواجه نیست ولی مساجد موجود در این منطقه قدیمی بوده و نیاز به بهسازی دارد.

شهردار منطقه 12 مشهد بیان کرد: برای بهسازی این مساجد نیز مبالغی اختصاص یافته و پرداخت شده است و این روند نیز ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام // ز.ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار