شهردار منطقه 12 مشهد مقدس از احداث 13 مسجد در این منطقه در راستای نهضت ساخت 110 مسجد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حسنعلی رجب‌زاده اظهار کرد: با روی کار آمدن شورای چهارم و آغاز به کار مدیریت شهری در این دوره، در کنار اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته حوزه‌های جاری و زیر ساختی، پرداختن به امور فرهنگی و مذهبی در شهرداری در اولویت قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا و با حمایت‌های شهردار و شورای اسلامی شهر مشهد مقدس احداث 13 مسجد نیز در برنامه‌های کاری این منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه 12 مشهد گفت : از این میان، 8 مسجد در حال ساخت توانسته‌اند با رعایت مواد قانونی و مصوبات شورای اسلامی شهر از کمک‌های شهرداری در بازه 50 تا 180 میلیون تومان بهره‌مند شوند.

رجب‌زاده ادامه داد: از این 13 مسجد تعداد یک مسجد واقع در بولوار محمدیه به بهره‌برداری رسیده و در چهار مسجد دیگر نیز نماز اقامه می‌شود.

وی گفت : خوشبختانه ناحیه 3 این منطقه یا همان محدوده منفصل توس با کمبود مسجد مواجه نیست ولی مساجد موجود در این منطقه قدیمی بوده و نیاز به بهسازی دارد.

شهردار منطقه 12 مشهد بیان کرد: برای بهسازی این مساجد نیز مبالغی اختصاص یافته و پرداخت شده است و این روند نیز ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام // ز.ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.