مشهد؛

پلیس فتای خراسان رضوی جایگاه نخست درسطح کشور را دارد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس های تخصصی این استان در حوزه فضای تولید و تبادل اطلاعات، پیشگیری و آگاهی در سطح کشور جایگاه نخست را دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار بهمن امیری مقدم درمراسم صبحگاه مشترک یگانهای نمونه نظامی مستقر در خراسان رضوی افزود: نیروی انتظامی خراسان رضوی در بخشهای مختلف نظیر برخورد با جرائم سایبری، سارقان و مجرمان نیز در کشور رتبه های خوبی کسب کرده است.

وی در این مراسم که به مناسبت هفته نیروی انتظامی وبا حضور مسئولان در مشهد برگزار شد، ادامه داد: مقابله با اراذل و اوباش درنیمه نخست امسال نسبت به پارسال هفت درصد افزایش داشته و در این مدت 82 طرح مبارزه با سرقت در سطح استان انجام شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: جرائم رایانه ای و سایبری در این استان طی همین مدت نسبت به مدت مشابه پارسال 80 درصد و میزان کشف جرائم سایبری 105 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل نیز با توجه به شمار میلیونی رفت و آمد زائران به خراسان رضوی میزان تلفات جاده ای نیمه نخست امسال 25 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته است.

سردار امیری مقدم به فعالیت افزون بر 120 هزار واحد صنفی در مشهد نیز اشاره و بیان کرد: بخش عمده ای از این واحدها ساماندهی شده اند.

وی همچنین گفت: هفته نیروی انتظامی امسال 200 برنامه با شعار 'همه با هم برای امنیت و آرامش' در سطح استان اجرا می شود.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار