مشهد؛

بخش خصوصي احيا كننده كشف رود

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد از اعلام آمادگی خیران و بخش خصوصي برای احیای کشف رود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ قاضی محمد بخشی محبی گفت: طی جلسه ای که با موضوع نجات آب با حضور مدیران آب منطقه ای و تعدادي ازسرمایه گذاران برگزار شد بخش خصوصي برای سرمایه گذاری در راستای احیای کشف رود اعلام آمادگی کرد.

نماينده دادسرا در كشف رود افزود: قرار است با سرمایه گذاری بخش خصوصي مجهزترین سیستم های تصفیه فاضلاب در کشف رود كه فاضلاب صنعتي وخانگي را در خود دارد نصب شوند تا ضمن حفظ كاربري اراضي كه مستعد كشاورزي سالمند آب قابل مصارف کشاورزی و صنعتی با تبدیل فاضلاب موجود تهیه و خطر آلودگی زیست محیطی کشف رود ریشه کن شود.

قاضی بخشی محبی تصریح کرد: بعد از نجات كشف رود با همت عالي اب منطقه اي كه در آن حدود ١٣٠٠ هكتار از اراضي را كه عمدتا با فاضلاب خام كشاورزي مي شد رفع تصرف كرده امیدواریم با اجرای این طرح به بحران بی آبی در مشهد و هزينه بالاي انتقال آب از کشور هاي همسايه يا درياهاي عمان وخزر خاتمه دهیم.

وي به واحدهاي صنعتيي كه فاضلاب خود را به صورت خام ويا با تصفيه ناقص روانه كشف رود ميكنند هشدار داد از اين پس با تذكر محيط زيست ومشاهده تخلف واحد صنعتي متخلف تا رعايت استاندارد لازم وأخذ تاييديه از ادامه فعاليت آن جلوگيري خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.