حضور قریب به 4 هزار دانش آموز در مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی

مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش از آغاز اردوی راهیان نور با اعزام قریب به 4 هزار دانش آموز از 10 مهر ماه خبر داد.

مهدی علی‌اکبرزاده مدیرکل امورفرهنگی، هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور و افتتاح این دوره برنامه خبر داد.

وی گفت: اعزام دانش آموزان با مشارکت آموزش و پرورش و سپاه انجام شده که به شکل نمادین اعزام تعدادی از دانش آموزان از روز شنبه 10 مهر ماه آغاز می‌شود.

علی‌اکبرزاده اظهار کرد: با توجه به تبلیغاتی که از طریق مدارس و واحدهای ستادی انجام شده برنامه اردوی راهیان نور 96-95 با اعزام دانش آموزان از چند استان برنامه ریزی شده و روز شنبه حدود 4 هزار دانش آموز از 10 استان اعزام می‌شوند.

مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اعزام از استان قم آغاز می‌شود گفت: اولین دوره اعزام به پسران اختصاص یافته و پس از آن طبق برنامه ریزی منظم تا پایان سال دختران نیز در این برنامه شرکت می‌کنند. 

وی با بیان اینکه به سفرهای راهیان نور با احتساب زمان رفت و برگشت قریب به 5 روز طول می‌کشد، اظهار داشت: مناطق عملیاتی غرب و جنوب از جمله محل‌های در نظر گرفته شده برای این سفر است، همچنین امسال برای اولین بار مناطق عملیاتی دریایی نیز جزو مناطق مورد بازدید اضافه شده و از استان بوشهر بازدید دریایی به مناطق از جزیره خارک انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار