اجرای برنامه‌های زیست محیطی در مدارس با همکاری محیط زیست

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از احیای آموزه های زیست محیطی در مدارس با همکاری سازمان محیط زیست در قالب دستورالعملی خبر داد.

مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برنامه هایی ویژه رعایت دستوالعمل های محیط زیستی خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده قرار بر اجرای دستورالعمل های محیط زیستی با هکاری چند نهاد کشور در مدارس سراسر کشور بود که با توجه به بررسی های انجام شده در نهادهای موردنظر دامنه همکاری کاهش یافت.

وی ادامه داد: اکنون سازمان محیط زیست در خصوص این دستورالعمل با آموزش و پرورش به توافق رسیده و همکاری دوجانبه انجام می شود.

 معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد : براساس این دستورالعمل نگاه به مقوله ی محیط  زیست در مدارس به شیوه ای بسیار جدی تر دنبال می شود .

حمیدی با بیان اینکه 105 هزار مدرسه کشور تحت پوشش این دستورالعمل قرار می گیرند، اظهار کرد: آموزه های محیط زیستی و ترویج در بین دانش آموزان از جمله وظایف آموزش و پرورش بوده که در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: با توجه به همکاری محیط زیست در این مقوله ، دوره های آموزشی نیز با همکاری این سازمان برای دانش آموزان در دست اجرا قرار می گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: با توجه به اینکه همکاری برخی نهادهای موردنظر در این دستورالعمل وجود ندارد بنابراین این امر به شیوه ای محدود تر از طرح اولیه اجرا می شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار